Externalització de serveis de Call Center
La subcontractació ja no es tracta només de reduir costos i estalviar diners. Es tracta d’ augmentar l’eficiència dels empleats interns, arribar al mercat més ràpid que els seus competidors, maximitzar la flexibilitat de la força laboral i obtenir accés als empleats altament qualificats . Els nostres centres de trucades globals estan preparats per assumir la gestió dels seus processos interns en 2 a 4 setmanes. No més problemes de recursos humans o falles tecnològiques. No més mà dobra inflexible o problemes de gestió de trucades. Aquest és el moment perquè vostè implementi operacions de vendes, suport o back office de classe mundial… i estem a punt per ajudar !
Captació de clients sector immobiliari
La nostra experiència en la captació de clients AL SECTOR IMMOBILIARI ens demostra que amb el nostre personal sènior, degudament format per adquirir una capacitat en vendes, fa que siguem capaços de captar amb un speeche adequat a cada client. Tot i que en un inici el servei sembla senzill, requereix una agilitat mental, seguretat en l’argumentació i capacitat de convicció extraordinària. Per això hem demostrat un percentatge d’èxit molt superior a la competència.
Captació de clients sector immobiliari
La nostra experiència en la captació de clients AL SECTOR IMMOBILIARI ens demostra que amb el nostre personal sènior, degudament format per adquirir una capacitat en vendes, fa que siguem capaços de captar amb un speeche adequat a cada client. Tot i que en un inici el servei sembla senzill, requereix una agilitat mental, seguretat en l’argumentació i capacitat de convicció extraordinària. Per això hem demostrat un percentatge d’èxit molt superior a la competència.
Contact Center
El servei d’un Contact Center és la solució perquè el vostre negoci pugui millorar la vostra relació client-marca, sigui més rendible i pugui brindar solucions en temps real als vostres usuaris. La funció principal d’un Contact Center és mantenir i incrementar la relació que tenen els clients amb la marca o el negoci.
Contact Center
El servei d’un Contact Center és la solució perquè el vostre negoci pugui millorar la vostra relació client-marca, sigui més rendible i pugui brindar solucions en temps real als vostres usuaris. La funció principal d’un Contact Center és mantenir i incrementar la relació que tenen els clients amb la marca o el negoci.
Secretària Virtual – Gestió d’Agenda
Servei de secretària per a pimes i autònoms atenent les trucades entrants com si es tractés de la seva pròpia oficina.
Si la vostra empresa està interessada en millorar la gestió de la vostra agenda o cites i aconseguir gestionar el seu temps més eficient, us podem ajudar.
Secretària Virtual – Gestió d’Agenda
Servei de secretària per a pimes i autònoms atenent les trucades entrants com si es tractés de la seva pròpia oficina.
Si la vostra empresa està interessada en millorar la gestió de la vostra agenda o cites i aconseguir gestionar el seu temps més eficient, us podem ajudar.